آشنایی با بهترین برند لباسشویی

لباسشویی یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. برندهای ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که در زمینه ساخت و تولید این وسیله فعالیت می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی پرداختیم و درباره ویژگی‌های که هر برند ارائه می‌دهد نیز مفصل توضیح دادیم. با توجه به بودجه و نیازتان می‌توانید از بین برندهای فوق بهترین انتخاب را داشته باشید. ودر نظر داشته باشید.در حال حاضر یکی از مهمترین ترین مزیت‌های خرید لباسشویی های ایرانی این است که نمایندگی فروش و تعمیرات دارد.

ادامه مطلب

راهنمای استفاده از یخچال و فریزر

استفاده از یخچال هر چند در ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد اما عدم آگاهی به استانداردهای استفاده از یخچال باعث شده تا مشکلات زیادی برای یخچال فریزر بوجود آید. یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین، پرکاربردترین و گران‌ترین وسایل آشپزخانه است، آشنا بودن با نحوه استفاده از آن ضروری است. همان‌ قدر که آگاهی از نحوه استفاده از یخچال می‌تواند در نگه‌داری بهتر مواد غذایی مفید باشد، مراقبت درست از دستگاه و افزایش عمر مفید آن، استفاده کارآمدتر و زندگی آسان‌تر نیز میتواند کمک کننده باشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین ظرفشویی در مقایسه با شستن ظرف‌ها با دست، می‌تواند بیش از 230 ساعت در سال، در وقت شما صرفه‌جویی کند. این عدد نشان دهنده آن است که تقریبا بیش از نیم ساعت از روز را می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. البته تنها صرفه‌جویی در زمان نیست که با خرید ماشین ظرفشویی حاصل می‌شود بلکه استفاده از این دستگاه سبب شده تا از منابع ارزشمند آب و انرژی به میزان کمتری مصرف شود و به طبع آن ضمن آنکه در حفظ این منابع قدمی برداشته‌اید، هزینه‌های خود را نیز کاهش خواهید داد.

ادامه مطلب

غذا ساز چه کاربردی دارد؟

تنها با خرید یک دستگاه مقرون به صرفه، بدون نیاز به خرید هیچ گونه افزودنی و نگه دارنده ای، طعم‌های جدیدی از مواد خوراکی خلق خواهید کرد. این ترکیبات از غذاهای آماده کارخانه‌ای سالم‌تر بوده و تمام مواد مغذی آن‌ها به خوبی حفظ می‌شود. در نهایت نیز کافی است قطعات اصلی دستگاه را جدا کرده و به راحتی در ماشین ظرف شویی مورد شستشو قرار دهید.
غذاساز یک وسیله چندکاره آشپزخانه است که می‌تواند تقریباً تمام انواع مواد غذایی را سریع و آسان خرد، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. بعضی از مدل‌ها حتی می‌توانند آب لیمو و سبزیجات را گرفته، مایه کیک را هم زده، خمیر نان را ورز داده و گوشت و سبزیجات را چرخ کنند.
غذاسازها از تیغه‌های مختلف جهت انجام وظایف گوناگون خود بهره می‌برند. فقط کافی است تیغه مربوط به کار خود را درون دستگاه جایگذاری کرده و در عرض چند ثانیه مواد غذایی خود را آماده تحویل بگیرید. طیف وسیع کارایی‌های غذاساز و سرعت عملکرد فوق‌العاده آن موجب شده تا در وقت شما صرفه جویی قابل ملاحظه ای صورت پذیرد و زمان لازم برای آماده کردن انواع مواد غذایی کاهش چشم گیری پیدا کند.

ادامه مطلب